Bali here I come! - Reisverslag uit Kerobokan, Indonesië van Stacey Scholten - WaarBenJij.nu Bali here I come! - Reisverslag uit Kerobokan, Indonesië van Stacey Scholten - WaarBenJij.nu

Bali here I come!

Blijf op de hoogte en volg Stacey

18 Augustus 2014 | Indonesië, Kerobokan

Nog maar een weekje en dan is het eindelijk zover! Maandag 25-08 om 21:00 stap ik in het vliegtuig naar Bali!

Een reis waar ik lang naar uitgekeken heb, al maanden mee bezig ben en dan gaat de tijd nu toch wel erg snel. Maar ik heb er onwijs veel zin in en het belooft een mooie tijd te worden.

Bijgevoegd alvast wat foto's van mijn onderkomen op Bali.
Ik zit daar in een villa met 12 meiden en 1 jongen, uit verschillende landen (Duitsland, Finland, Zweden, Nederland). Het zijn twee villa's met het zwembad er tussen in.

Op 1 september zal het programma beginnen, we starten met een oriëntatie week die afgesloten wordt met een Ice Breaking Party! Zodat de studenten elkaar beter kunnen leren kennen. Het programma wordt gevolgd van studenten van allerlei verschillende nationaliteiten.

Tijdens het programma zal ik de volgende vakken gaan volgen:

- Economy and Business of South East Asia
- The Indonesian History, Ethnology, Culture and Customs
- International Tourism Management
- Business Law and Legal Tradition on Trade and Investment
- International Business
- Global Marketing
- Indonesian Language (Bahasa Indonesia)

Ik zal verblijven op onderstaand adres

Jalan. Dukuh Indah no.101 Banjar Semer, Umalas 2 Kerobokan 80361 Badung. Bali

Foto's, brieven, kaartjes etc. alles is welkom!

Via deze blog houd ik jullie op de hoogte van mijn avonturen! Je kunt je inschrijven voor de mailinglist, dan ontvang je automatisch een mailtje als ik een nieuw verhaal geschreven heb.



  • 18 Augustus 2014 - 23:07

    Nicole:

    Spannend, het is bijna zover! Maar inderdaad, wat een gek adres haha!! Eens kijken hoe ik dat op de enveloppen ga krabbelen :-)

    Heel veel liefs! KUS

  • 18 Augustus 2014 - 23:14

    Emma :

    Ik ben super trots op je!!
    Lang leven whatsapp en snapchat Stee! ;) hihi

    Dikke kus xxxxx

  • 19 Augustus 2014 - 07:47

    Claudia:

    hey wat leuk kunnen we je volgen,heb gelijk snelkoppeling gemaakt.
    spannend hoor.x

  • 19 Augustus 2014 - 09:13

    Tamara:

    wat spannend zeg, maar ook ontzettend leuk en een mooie ervaring rijker straks. Veel plezier!! x

  • 19 Augustus 2014 - 12:00

    Anne-Marie:

    Super Stac!!! Ik ben benieuwd hoe het daar is!! Veel verhaaltjes en foto's posten :D

  • 19 Augustus 2014 - 15:24

    Nicky:

    Ik ga je missen zus!! Ervaar beleef en geniet!!! Xxxdikke kus

  • 19 Augustus 2014 - 17:29

    Mieke Schouten:

    Hee Stacey! Alvast een hele fijne reis gewenst. Ik hoop dat je het schrijven van alles wat je meemaakt net zo leuk zult vinden als ik dat vind. Zie je op Bali! :D. X

  • 20 Augustus 2014 - 21:40

    Corina:

    Geniet ervan!!! En we houden contact xx
    Fijne reis!!

  • 21 Augustus 2014 - 11:27

    Arno:

    Ziet er goed uit. Enjoy!

  • 21 Augustus 2014 - 14:06

    Ria:

    Lieve Stacey, wens je een goeie reis, veel plezier en succes!
    Liefs van tante Ria!


  • 21 Augustus 2014 - 21:42

    Monique:

    Heel veel plezier meis geniet van deze mooie tijd xxpapa en mama

  • 25 Augustus 2014 - 11:19

    NHL Nienke Van Der Bijl:

    Goeie reis!En heel veel succes en plezier!
    Groet, FSM team NHL

  • 25 Augustus 2014 - 11:50

    Opa En Oma:

    Een goeie reis,succes en veel plezier met deze prachtige ervaring,,over de horizon,,XXX O + O .R.

  • 18 November 2014 - 21:05

    Melanie Koppenaal:

    Hoi Stacey,
    Ik ben Melanie en ik ga precies hetzelfde semester als dat jij nu volgt, volgen vanaf januari 2015. Erg leuk om al jouw enthousiaste verhalen te lezen! Ik heb nog wel wat vragen wat betreft het zoeken van een accommodatie. Asia exchange geeft aan dat het beter is om pas ter plekke te gaan zoeken? Kun jij me hierin advies geven? Ik hoor graag van je en geniet van je tijd op het mooie Bali!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Stacey

Door middel van deze reisblog houd ik jullie op de hoogte van mijn avonturen in Bali.

Actief sinds 18 Aug. 2014
Verslag gelezen: 470
Totaal aantal bezoekers 7650

Voorgaande reizen:

25 Augustus 2014 - 11 Januari 2015

Studiereis Bali

Landen bezocht: